Ako postupovať, keď si chcem kúpiť nejakú zľavu na vašom portáli?
Postup pri kúpe vybraného produktu je nasledovný:
- Na www.odpadnes.sk si máte možnosť vybrať zo systematicky zatriedených produktov.
- Kliknete na popis produktu a následne sa vám v novej karte otvorí produkt priamo na zľavovom portáli, ktorý zľavu poskytuje.
- Kliknete na ponuku kúpiť alebo kúpiť ako darček (jednotlivé zľavové portály uvádzajú viacero možností).
- Potom už len postupujete podľa pokynov pri platbe. Zadáte svoje osobné údaje a spôsob platby, ktorý môže byť nasledovný:
- platba platobnou kartou (Po zaplatení vám obratom príde mail so zľavovým kupónom.)
- platba cez váš internet banking (Pri výbere platby bankovým prevodom alebo hotovostným vkladom budú na váš mail zaslané platobné údaje. Tento spôsob platby môže trvať aj 3 pracovné dni, až po obdržaní peňazí vám zľavový portál zašle kupón na vašu mailovú adresu.)
NEZABUDNITE, ŽE PRI PLATBE CEZ INTERNET MUSÍTE MAŤ VYBAVENÉ AJ POVOLENIE V BANKE NA VAŠU PLATOBNÚ KARTU. PRI KÚPE NEZABUDNITE UVIESŤ SPRÁVNY VARIABILNÝ SYMBOL.
- Po vyplnení potrebných údajov vám príde mail, v ktorom bude uvedené, že platba prebehla a následne obdržíte mail so zľavovým kupónom, na ktorom je uvedený unikátny kód.
- Kód použijete na vybraný produkt na prislúchajúcej adrese, napr. pri kúpe pobytu, uvediete pri rezervácii váš kód na zľavovom kupóne.
Prečo mi neprišiel voucher, aj keď už som za zľavu zaplatil?
Zľavové poukazy posielajú jednotlivé portály až po obdržaní peňazí na účet. Ak platíte platobnou kartou, voucher dostanete obratom na vašu mailovú adresu. Pri platbe bankovým prevodom alebo hotovostným vkladom to môže trvať až 3 dni. Nezabudnite uviesť vždy správny variabilný symbol, aby bola vaša objednávka čo najrýchlejšie spracovaná. Je potrebné skontrolovať si aj spamovú poštu, pretože váš emailový klient môže daný mail vyhodnotiť ako spam.
Kedy, kde a ako môžem využiť voucher?
Samozrejme každá zľava má určitú dobu trvania. Termíny, kedy môžete zľavu využiť sú uvedené v popise produktu, o ktorý máte záujem. Voucher, ktorý dostanete v maile po zaplatení obsahuje unikátny kód, ktorý potrebujete uviesť pri kúpe produktu, napr. v reštaurácii pri platbe alebo pri rezervácii pobytu a pod.
Pre vrátenie voucheru je zvyčajne stanovená doba približne 14 dní. Vtedy je nevyhnutné obrátiť sa na reklamačné oddelenie zľavového portálu alebo na reklamačné oddelenie
reklamacie@odpadnes.sk.
Je nakupovanie cez zľavové portály bezpečné?
Kúpa takéhoto typu je rovnako bezpečná ako kúpa produktu priamo u predajcu.
Spôsob platby môže byť nasledovný:
- platba platobnou kartou (Po zaplatení vám obratom príde mail so zľavovým kupónom.)
- platba cez váš internet banking (Pri výbere platby bankovým prevodom alebo hotovostným vkladom budú na váš mail zaslané platobné údaje. Tento spôsob platby môže trvať aj 3 pracovné dni, až po obdržaní peňazí vám zľavový portál zašle kupón na vašu mailovú adresu.)
NEZABUDNITE, ŽE PRI PLATBE CEZ INTERNET MUSÍTE MAŤ VYBAVENÉ AJ POVOLENIE V BANKE NA VAŠU PLATOBNÚ KARTU. PRI KÚPE NEZABUDNITE UVIESŤ SPRÁVNY VARIABILNÝ SYMBOL.
Kam idú peniaze po zaplatení za zľavu?
Po zaplatení za vybranú zľavu sú peniaze odoslané na účet zľavového portálu, kde ste si zľavový kupón kúpili.
Ako sa odhlásim z pravidelných e-mailových notifikácii?
Pokiaľ potrebujete upraviť, alebo zrušiť upozornenia, stačí keď kliknete po prihlásení na www.odpadnes.sk na vašu emailovú adresu, následne kliknete na „Nastavenia účtu“ a v časti „
Nastavenia e-mailov“ si zmeníte posielanie upozornení podľa potreby „Každý deň“, „Raz do týždňa“, alebo „Neposielať“. Nezabudnite zvoliť kategórie, ktoré si želáte prijímať: „Ponuka zliav“ alebo „Akciové letáky“.
Posielate letáky aj v papierovej forme?
Letáky na našej stránke zverejňujeme len v elektronickej podobe a nezasielame ich priamo do poštových schránok. Naša spoločnosť týmto krokom šetrí prírodu, leták si tak môžete kedykoľvek prehliadnuť vo svojom počítači alebo tablete.